
Петзвезден лукс "by Vilner" в Mercedes GL
Прочети повече | Коментирай

Gentle Pagoda от Студио Vilner
Прочети повече | Коментирай
Париж 2010: Mercedes S 250 CDI BlueEFFICIENCY
Когато става въпрос за големи и луксозни автомобили от типа на S-Class, повечето хора ги свързват с високи разход на гориво и отделяни вредни емисии, но от Mercedes разбиват на пух и прах това схващане, чрез модификацията S 250 CDI BlueEFFICIENCY, която дебютира на изложението в Париж.
Немската компания твърди, че S 250 CDI BlueEFFICIENCY е най-икономичната луксозна лимузина в света. Автомобилът разчита на 2.2-литров турбодвигател и е първият в 60-годишната история на S-Class, който е оборудван с 4-цилиндров агрегат.
Париж 2010: Nissan Townpod Concept
Едва ли някой се е съмнявал, че Nissan ще използва изложението в Париж, за да представи последните си технологични постижения, чрез поредната си концептуална разработка.
Автомобилът, който виждате на снимките, е наречен Townpod и определено има странен външен вид, а интериорното му оформление сякаш е вдъхновено от някой космически кораб.
Париж 2010: Mini Countryman WRC
Вече ви разказахме за намеренията на Mini отново да се завърне във WRC след 40-годишно отсъствие, и ето, че нейният състезателен автомобил за участие в надпреварата е готов и прави дебют на изложението в Париж.
Mini работи по Countryman WRC вече повече от една година, като за настройките на автомобила и помагат специалистите от Prodrive, който са предоставили за състезателната кола и тяхната тестова писта.
Париж 2010: Skoda Octavia Green E Line Concept
От Skoda използваха изложението в Париж, за да представят своя проект за електромобил, който е базиран на Octavia комби. Въпреки че с него ще се провеждат усилени тестове през 2011-та, не е планирано той да бъде вкарван в серийно производство.
Octavia Green E Line се отличава външно от серийния модел с перлено бял цвят на каросерията, аеродинамични джанти и лъскав черен покрив с интегрирани в него фотоволтанични панели, служещи за генериране на електричество.
Париж 2010: Jaguar C-X75 Concept
Британската компания Jaguar изненада всички на изложението в Париж със своята изключително обещаваща концепция C-X75, с която се надява отново да се завърне в сегмента на суперавтомобилите, който напусна през 1994г. с преустановяването на производството на XJ220.
Jaguar C-X75 има наистина забележителен външен вид, но най-интересното нещо в автомобила определено е наличието на цели шест двигателя. Четири от тях са електрически и позволяват на машината да ускорява от 0-100км/ч. за 3.4сек., от 0-160м/ч. за 5.5сек. и от 0-300км/ч. за 15.7сек.
Париж 2010: Seat IBE Concept 2
От Seat продължават усилено да работят върху концепцията IBE, представена по-рано тази година в Женева, чийто сериен модел е предвидено да се появи през 2014г., а доказателство за това е нейната подобрена версия, която дебютира в Париж.
2+2 местното купе е получило промени по външния си вид, които са основно в предна та му част. За разлика от първата концепция, тук посетителите вече ще имат възможност да се запознаят и с нейния интериор.
Париж 2010: Audi e-Tron Spyder Concept
Тази година присъствието на Audi на изложението в Париж е доста силно и определено ще предизвика голям интерес у посетителите. Освен модерна интерпретация на класическия модел Quattro, немската компания е подготвила за изложението и поредната си концепция с наименование e-Tron.
Audi e-Tron Spyder Concept всъщност представлява кабрио версия на концептуалния e-Tron, представен в началото на годината на изложението в Детройт, която обаче е с 13 см. по-дълга и с 3 см. по-широка от него.
Париж 2010: Новият Volkswagen Passat
Автомобилното изложение в Париж се очакваше с голямо нетърпение от феновете на Volkswagen, тъй като от немската компания бяха обещали да покажат на него новото поколение на Passat и точно така направиха.
Вдъхновен от луксозния седан Phaeton, новият Passat е станал с 4см. по-дълъг, както седан версията, така и комбито, докато широчината и височината са останали без промяна. Поради това, той е определян от много хора по-скоро като фейслифт на настоящия модел, отколкото като ново поколение.
Париж 2010: Peugeot HR1 Concept
Ако искате да притежавате едновременно градски автомобил, купе и SUV, но не можете да си позволите и трите, то Peugeot HR1 е точно за вас или поне така твърдят от френската компания. За момента обаче той е само концепция, която прави дебют на изложението в Париж, а за серийно производство все още нищо не се споменава.
Автомобилът е оборудван с хибридна технология, обединяваща в себе си 1.2-литров бензинов двигател, с мощност 110к.с., и електромотор, доставящ още 37к.с. Интересното е, че първият задвижва предните, а вторият - задните колела, като по този начин се получава същинска 4x4 система.
Париж 2010: Audi quattro Concept
Вторият автомобил от изложението в Париж, с който ще ви запознаем, е не по-малко интересен от Lamborghini Sesto Elemento, тъй като олицетворява 30-годишната еволюция на една революционна технология на Audi, както и първата кола, оборудвана с нея.
Вероятно няма заклет фен на Audi, който да не познава легендарния модел Quattro, въведен през 1980г. и оборудван с едноименната система за задвижване към четирите колела. Именно в негова чест, немската компания е създала модерна интерпретация на автомобила от края на миналия век.