Някои пазари са толкова големи, че автопроизводителите спокойно могат да разработват модели само за тях, като се съобразяват изцяло с изискванията на местните клиенти.
Именно такъв пазар е руският, затова от немския концерн VW Group са създали специално разработеното за него Polo седан, чиято цена ще започва от 400 000 рубли (около 10 000 евро).
Габаритите на автомобила са 4 384мм. дължина, 1 700мм. широчина и 1 463мм. височина. Разстоянието между двете оси е 2 552мм., а обемът на багажното отделение - 460л. Polo седан се отличава от познатия ни хечбек с по-голям пътен просвет, удължено междуосие и по-широка следа.
Volkswagen Polo седан ще е наличен единствено с 1.6-литров бензинов двигател, генериращ 105к.с., с който автомобилът ускорява от 0-100км/ч. за 10.5сек., когато трансмисията е петстепенна механична и за 12.2сек., в комбинация с шестстепенна автоматична.
За момента от Volkswagen не споменават дали моделът ще се предлага и на други пазари, но имайте предвид, че неговото предишно поколение се продаваше в Южна Африка и Бразилия. Производството на автомобила пък ще се осъществява във фирмения завод в руския град Калуга.
Именно такъв пазар е руският, затова от немския концерн VW Group са създали специално разработеното за него Polo седан, чиято цена ще започва от 400 000 рубли (около 10 000 евро).
Габаритите на автомобила са 4 384мм. дължина, 1 700мм. широчина и 1 463мм. височина. Разстоянието между двете оси е 2 552мм., а обемът на багажното отделение - 460л. Polo седан се отличава от познатия ни хечбек с по-голям пътен просвет, удължено междуосие и по-широка следа.
Volkswagen Polo седан ще е наличен единствено с 1.6-литров бензинов двигател, генериращ 105к.с., с който автомобилът ускорява от 0-100км/ч. за 10.5сек., когато трансмисията е петстепенна механична и за 12.2сек., в комбинация с шестстепенна автоматична.
За момента от Volkswagen не споменават дали моделът ще се предлага и на други пазари, но имайте предвид, че неговото предишно поколение се продаваше в Южна Африка и Бразилия. Производството на автомобила пък ще се осъществява във фирмения завод в руския град Калуга.