Немското списание „Manager-Magazin” публикува класацията за марките с най-голям имидж в Германия. Проучването е направено от Institute TNS Infratest и BIK Marplan Intermedia. То се провежда на всеки две години и е базирано на пет критерия: качество на продукта, управление, обслужване, иновации и етичност.
В класацията са участвали 152 компании от десет сфери на икономиката. Анкетирани са 2 500 президенти, мениджъри и главни ръководители на немски фирми, които са отредили първото място на Porsche AG. Автомобилната компания печели отличието за пети пореден път.
Челната тройка на класацията е окупирана от автомобилни марки. На втора и трета позиция са BMW и Audi, които се нареждат пред Adidas, Google, Coca-Cola, Hugo Boss и Nokia. Volkswagen пък е марката изкачила се с най-много места напред - от 76-та на 26-та позиция.
В класацията са участвали 152 компании от десет сфери на икономиката. Анкетирани са 2 500 президенти, мениджъри и главни ръководители на немски фирми, които са отредили първото място на Porsche AG. Автомобилната компания печели отличието за пети пореден път.
Челната тройка на класацията е окупирана от автомобилни марки. На втора и трета позиция са BMW и Audi, които се нареждат пред Adidas, Google, Coca-Cola, Hugo Boss и Nokia. Volkswagen пък е марката изкачила се с най-много места напред - от 76-та на 26-та позиция.
Е коя друга да е