Немската компания Porsche за пореден пък доказа, че когато пусне нов модел неговият успех е гарантиран, въпреки скептичните мнения, които се появяват предварително.
Сякаш, за да затворят устите на скептиците, от Porsche разпространиха информация за размера на продажбите на Panamera, една година след като моделът беше въведен на пазара. Оказа се, че за този период 22 518 екземпляра са намерили своя собственик, като само за Германия цифрата е 2 530.
Най-много автомобили са продадени в Лос Анджелис (890) и Ню Йорк (760), следвани от Хонг Конг (300), Дубай (285) и Токио (223). Едва след тях се нареждат Мюнхен (206) и Москва (203).
Най-продаваната модификация се оказва Panamera 4S, предпочетена от 9 394 души. Броят на продажбите на Panamera Turbo пък е 6 171, на Panamera S – 4 563, на Panamera 4 – 1 209, а на базовата Panamera – 1 181. От тези данни съдим, че клиентите на модела не жалят пари за по-мощните версии.
Сякаш, за да затворят устите на скептиците, от Porsche разпространиха информация за размера на продажбите на Panamera, една година след като моделът беше въведен на пазара. Оказа се, че за този период 22 518 екземпляра са намерили своя собственик, като само за Германия цифрата е 2 530.
Най-много автомобили са продадени в Лос Анджелис (890) и Ню Йорк (760), следвани от Хонг Конг (300), Дубай (285) и Токио (223). Едва след тях се нареждат Мюнхен (206) и Москва (203).
Най-продаваната модификация се оказва Panamera 4S, предпочетена от 9 394 души. Броят на продажбите на Panamera Turbo пък е 6 171, на Panamera S – 4 563, на Panamera 4 – 1 209, а на базовата Panamera – 1 181. От тези данни съдим, че клиентите на модела не жалят пари за по-мощните версии.