Вчера в София се състоя българската премиера на новия Opel Astra, който се отличава от своя предшественик с по-модерна визия и по-богато серийно оборудване. Мястото на събитието беше залата на хотел Рейнбоу Плаза, където единият от общо трите изложени автомобила излезе от пода на сцената.
Също като изключително успешната Insignia, новата Astra може да се похвали с привлекателен дизайн и отлично качество, при това на много атрактивна цена, от 26 950 лева с включен ДДС при базовата модификация 1.4.
Новият Opel Astra се предлага в България с четири бензинови и четири дизелови двигателя, чиито мощности са от 95к.с. при 1.3 CDTI до 180к.с. при върховия бензинов 1.6 Turbo. Най-икономичната модификация на модела е 1.3 CDTI ecoFLEX, при която средният разход на гориво е 4.2л/100км., а отделяни CO2 емисии едва 109гр/км.
Още преди да се появи на пазара, новата Astra беше отличена с куп престижни награди, включително „Автомобил на годината 2010” в Европа. На краштестовете Euro NCAP пък моделът си заслужи максималните пет звезди и се нареди сред първите пет най-надеждни автомобила на Стария континент.
Освен множеството екстри в стандартното оборудване, подобряващи комфорта, автомобилът е получил и редица новаторски технологии, оптимизиращи неговата сигурност и стабилност на пътя.
Видеокамерата Opel Eye следи обстановката пред автомобила и разпознава пътните знаци, като сигнализира при нарушения или напускане на лентата за движение, но за съжаление тази технология за момента не е налична за България.
Окачването на новата Astra е така нареченото FlexRide, използвано също от Insignia, което предоставя възможност за избор между режими Standard, Sport и Tour, като същевременно се адаптира към пътните условия и навиците на водача.
Очаквайте през февруари нашите впечатления от новия Opel Astra и повече подробности за модела, в рубриката „Зад волана”!
Също като изключително успешната Insignia, новата Astra може да се похвали с привлекателен дизайн и отлично качество, при това на много атрактивна цена, от 26 950 лева с включен ДДС при базовата модификация 1.4.
Новият Opel Astra се предлага в България с четири бензинови и четири дизелови двигателя, чиито мощности са от 95к.с. при 1.3 CDTI до 180к.с. при върховия бензинов 1.6 Turbo. Най-икономичната модификация на модела е 1.3 CDTI ecoFLEX, при която средният разход на гориво е 4.2л/100км., а отделяни CO2 емисии едва 109гр/км.
Още преди да се появи на пазара, новата Astra беше отличена с куп престижни награди, включително „Автомобил на годината 2010” в Европа. На краштестовете Euro NCAP пък моделът си заслужи максималните пет звезди и се нареди сред първите пет най-надеждни автомобила на Стария континент.
Освен множеството екстри в стандартното оборудване, подобряващи комфорта, автомобилът е получил и редица новаторски технологии, оптимизиращи неговата сигурност и стабилност на пътя.
Видеокамерата Opel Eye следи обстановката пред автомобила и разпознава пътните знаци, като сигнализира при нарушения или напускане на лентата за движение, но за съжаление тази технология за момента не е налична за България.
Окачването на новата Astra е така нареченото FlexRide, използвано също от Insignia, което предоставя възможност за избор между режими Standard, Sport и Tour, като същевременно се адаптира към пътните условия и навиците на водача.
Очаквайте през февруари нашите впечатления от новия Opel Astra и повече подробности за модела, в рубриката „Зад волана”!