През пролетта на пазара ще се появят освежените версии седан, купе и кабриолет на BMW M3, които могат да се похвалят с новия спортен пакет Competition и старт/стоп система на двигателя.
Според баварците, наличието на старт/стоп система намалява консумацията на гориво с около 8%, а отделяните CO2 емисии – с около 24гр/км. При седана и купето разходът е 11.2л/100км., когато трансмисията е седемстепенна с двоен съединител и 12.4л/100км., ако агрегатът е в комбинация с шестстепенна механична скоростна кутия. И в двата случая при кабриолета той е с 0.3л/100км. по-висок.
Спортният пакет Competition ще е на разположение само при купето и седана, като той включва карбонови предни устни, заден спойлер и покрив, по-ниско окачване със специален режим, оптимизирана програма за контрол на стабилността и 19-инчови джанти.
Двигателят на BMW M3 си е останал същият - 4.0-литров V8 с мощност 420к.с. С него седанът и купето ускоряват от 0-100км/ч. за 4.8сек., а кабриолетът - за 5.3сек., докато максималната скорост при всички версии е с ограничение на 250км/ч.
Според баварците, наличието на старт/стоп система намалява консумацията на гориво с около 8%, а отделяните CO2 емисии – с около 24гр/км. При седана и купето разходът е 11.2л/100км., когато трансмисията е седемстепенна с двоен съединител и 12.4л/100км., ако агрегатът е в комбинация с шестстепенна механична скоростна кутия. И в двата случая при кабриолета той е с 0.3л/100км. по-висок.
Спортният пакет Competition ще е на разположение само при купето и седана, като той включва карбонови предни устни, заден спойлер и покрив, по-ниско окачване със специален режим, оптимизирана програма за контрол на стабилността и 19-инчови джанти.
Двигателят на BMW M3 си е останал същият - 4.0-литров V8 с мощност 420к.с. С него седанът и купето ускоряват от 0-100км/ч. за 4.8сек., а кабриолетът - за 5.3сек., докато максималната скорост при всички версии е с ограничение на 250км/ч.