Автор: admin
Публикувано на: 01.12.2010 16:14:28

Рейтинг:

Новото

С въвеждането на новите BMW 5-Series и Mercedes E-Class, продажбите на Audi A6 намаляха значително, което едва ли учудва някого, но от пролетта на 2011-та, новото поколение на модела ще влезе в битката за клиенти в този сегмент с пълна сила.

От Инголщад решиха да ни запознаят с новото Audi A6 няколко месеца преди да стартират продажбите му в Европа, като те не скриват увереността си, че това ще е най-продаваното поколение на модела.

Дизайнът на автомобила е в новия стил на марката и е силно повлиян от този на A7 Sportback, но ясно личи и приликата с A4 и A8. В интериора на A6 нещата стоят по абсолютно същия начин.

Габаритите на новото Audi A6 са 4,92м. дължина, 1,87м. широчина и 1,46м. височина, което ще рече, че са почти идентични с тези на неговия предшественик. Интересното при модела е, че повече от 20% от неговите компоненти са алуминиеви, включително предните калници, капака над двигателя, задния капак и вратите.

Инженерите на Audi са оборудвали автомобила с ново окачване, което отново е алуминиево, както и с нова кормилна система. Като опция ще се предлагат адаптивно въздушно окачване с контрол на вибрациите и Dynamic steering system.

При въвеждането си на пазара, новото A6 ще се предлага с пет двигателя, като в зависимост от това на кой се спрете, скоростната кутия може да е шестстепенна автоматична, седемстепенна автоматична S-Tronic или Multitronic CVT. Цената на модела в Германия ще започва от 38 500 евро.

Гамата от дизелови двигатели се състои от 2.0-литров TDI и два 3.0-литрови TDI. Двулитровият безспорно е най-интересен. Той е с мощност 177к.с., а максималният му въртящ момент достига 380Нм. С него автомобилът ускорява от 0-100км/ч. за 8.7сек., като в същото време комбинираният разход на гориво е едва 4.9л/100км.

Трилитровите дизелови агрегати са с мощности 204 и 245к.с. и съответни максимални въртящи моменти 400 и 500Нм. С първия новото Audi A6 ускорява от 0-100км/ч. за 7.2сек., а с вторият - за 6.1сек., като средната консумация на гориво е съответно 5.2 и 6.0л/100км.

Моделът ще се предлага и с бензинов 2.8-литров V6 двигател, с мощност 204к.с. и максимален въртящ момент 280Нм. Той гарантира ускорение от 0-100км/ч. за 7.7сек., а средният му разход на гориво е 7.4л/100км. Върховата модификация пък ще разчита на 3.0-литров TFSI агрегат, доставящ 300к.с. и 440Нм. и позволяващ на автомобила да ускорява от 0-100км/ч. за 5.5сек., докато средният му разход на гориво е 8.2л/100км.

На малко по-късен етап гамата на Audi A6 ще бъде разширена с хибридна модификация, която ще разполага с бензинов 2.0-литров TFSI агрегат с мощност 211к.с. и електромотор, доставящ допълнителни 45к.с. Автомобилът може да изминава до 3 км. само на електричество, а при комбиниран цикъл разходът му на гориво е 6.2л/100км. Хибридът е способен да ускорява от 0-100км/ч. за7.3сек. и да развива скорост от 238км/ч.




Галерия Audi A6 2011
Тагове: Audi, Audi A6
Читателски коментари

Анонимен 2011-06-24 08:22:11 0 отговори

Анонимен

Страхотен автомобил!

Твоят коментар
Избери самоличност
Регистриран потребител: Посетител Анонимен:

Потребителско име:

Парола:

Произволно име:

URL адрес: http://

Login with Facebook
Коментар:
Проверка:
CAPTCHA

Въведи кода от картинката:

Нашите спонсори



Последни галерии
autoblog.bg | motoblog.bg | travelblog.bg | mamablog.bg | fashionblog.bg | techblog.bg | funny.bg