Когато преди малко повече от месец швейцарските тунери от Мansory се насочиха за първи път към модел на BMW, показвайки спортна програма за Х5 М, те обещаха, че това няма да е последният модел на баварците, върху който ще работят.
Ето, че си спазиха обещанието и сега представят доработен от тях X6 M, който е напълно в стила на проекта им за Х5 М, но при него има още повече карбонови елементи.
Отвън BMW X6 M е получил нов бодикит с множество карбонови елементи, сред които предният капак, дифузерът и задният спойлер. В интериора пък е използвана кафява кожа, точно както при Х5 М, но разбира се тя може да бъде подменена с друга по желание на клиента.
Арките на калниците се е наложило да бъдат разширени, за да могат да се поберат под тях огромните джанти с размер 23 инча, като това е довело да нарастване на широчината на автомобила със 7см. отпред и с 8см. отзад.
Препрограмираният блог за управление на двигателя и новата изпускателна система пък са увеличили мощността на агрегата от 555 на 670к.с. и максималния въртящ момент с цели 30% - от 670 на 950Нм.
В резултат на извършените подобрения, тунингованото BMW X6 M ускорява от 0-100км/ч. за 4.2сек. и развива 300км/ч. Освен от монтираните допълнителни аеродинамични елементи, стабилността се подобрява и от новото окачване, смъкнало автомобила с 40мм. към пътя.
Ето, че си спазиха обещанието и сега представят доработен от тях X6 M, който е напълно в стила на проекта им за Х5 М, но при него има още повече карбонови елементи.
Отвън BMW X6 M е получил нов бодикит с множество карбонови елементи, сред които предният капак, дифузерът и задният спойлер. В интериора пък е използвана кафява кожа, точно както при Х5 М, но разбира се тя може да бъде подменена с друга по желание на клиента.
Арките на калниците се е наложило да бъдат разширени, за да могат да се поберат под тях огромните джанти с размер 23 инча, като това е довело да нарастване на широчината на автомобила със 7см. отпред и с 8см. отзад.
Препрограмираният блог за управление на двигателя и новата изпускателна система пък са увеличили мощността на агрегата от 555 на 670к.с. и максималния въртящ момент с цели 30% - от 670 на 950Нм.
В резултат на извършените подобрения, тунингованото BMW X6 M ускорява от 0-100км/ч. за 4.2сек. и развива 300км/ч. Освен от монтираните допълнителни аеродинамични елементи, стабилността се подобрява и от новото окачване, смъкнало автомобила с 40мм. към пътя.