Вероятно много хора очакват с нетърпение пазарния дебют на изяло новия модел на Hyundai, който се нарича Veloster и представлява смесица между купе и хечбек, тъй като той има забележителен дизайн.
	
	Междувременно обаче, от Hyundai решиха да ни запознаят с негова състезателна версия, която ще се впусне още тази година в рали-крос сериите от шампионата на САЩ, които ще се проведат от март до октомври.
	
	Автомобилът е претърпял значителни промени във всяко едно отношение, в сравнение със серийния модел, като най-любопитното при него е наличието на 2.0-литров двигател с турбокомпресор, доставящ мощност от 500к.с. и максимален въртящ момент 816Нм.
	
	Агрегатът е комбиниран с шестстепенна секвенционална скоростна кутия X-Trac, а окачването на автомобила е претърпяло сериозни подобрения, за да се справя безпроблемно с множеството скокове, които трябва да извършва по рали-крос трасетата. Освен това, е добавено задно крило, подобряващо притискането, и допълнителни въздушни отвори за охлаждане на двигателя и спирачките.
	
	Състезателният Hyundai Veloster е подготвен от компанията Rhys Millen Racing (RMR), която е собственост на легендата в този спорт Рис Милън. Неговият екип е намалил значително теглото на автомобила, чрез замяна на част от стоманените панели с аналози, изработени от въглеродни влакна и кевлар, които са със 75% по-леки.
	
	От интериора на Hyundai Veloster RMR са премахнати излишните елементи, но той е оборудван със задължителните за състезателните коли предпазна клетка и противопожарна инсталация. Автомобилът ще направи дебют на изложението в Чикаго, което отваря врати днес, а зад неговия волан през сезона ще седят рали-шампионът Маркус Дод и световният рекордьор по фрийстайл мотоциклетизъм Роби Мадисън, като е възможно и включването на трета кола.
Автор: pavel
Публикувано на: 10.02.2011 21:38:04
 
		
		
				Галерия Hyundai Veloster RMR
			
			
		
			Читателски коментари
		
		
	
			Твоят коментар
		
		
	











 
											 
											 
											 
											 
											 
											 
											 
											 
									 
									 
									 
									