Тазгодишното издание на надпреварата „24-те часа на Нюрбургринг” беше спечелено от състезателното М3 GT2 на заводския тим на BMW, в чест на което тунинг компанията G-POWER е решила да пусне два специални автомобила.
Така наречените М3 GT2 S и M3 Tornado CS разполагат с всички необходими документи за движение по обществени пътища, макар външният им вид да е на състезателни автомобили. Цената на първия е приблизително 140 000 евро, докато тази на втория все още не е разкрита.
И двете машини са оборудвани със силовия тунинг комплект SK II CS, който увеличава мощността на 4.0-литровия V8 двигател от 420 на 600к.с., а максималният въртящ момент вече достига 580Нм. В него е включена и титаниева изпускателна система с тегло едва 26кг.
От G-POWER твърдят, че M3 GT2 S ускорява от 0-100км/ч. за 4.1сек., докато на M3 Tornado CS са му необходими 4.3сек. Максималната скорост и при двата е 320км/ч., в комбинация с шестстепенна механична трансмисия, и 330км/ч., ако скоростната кутия е седемстепенна DCT.
Автомобилите са получили също аеродинамични пакети, като на М3 GT2 S е идентичен с този на състезателното BMW М3 GT2, триумфирало в „24-те часа на Нюрбургринг”. Той е изработен от карбон, което е причина за по-ниското със 150кг. тегло и по-добрата динамика.
Така наречените М3 GT2 S и M3 Tornado CS разполагат с всички необходими документи за движение по обществени пътища, макар външният им вид да е на състезателни автомобили. Цената на първия е приблизително 140 000 евро, докато тази на втория все още не е разкрита.
И двете машини са оборудвани със силовия тунинг комплект SK II CS, който увеличава мощността на 4.0-литровия V8 двигател от 420 на 600к.с., а максималният въртящ момент вече достига 580Нм. В него е включена и титаниева изпускателна система с тегло едва 26кг.
От G-POWER твърдят, че M3 GT2 S ускорява от 0-100км/ч. за 4.1сек., докато на M3 Tornado CS са му необходими 4.3сек. Максималната скорост и при двата е 320км/ч., в комбинация с шестстепенна механична трансмисия, и 330км/ч., ако скоростната кутия е седемстепенна DCT.
Автомобилите са получили също аеродинамични пакети, като на М3 GT2 S е идентичен с този на състезателното BMW М3 GT2, триумфирало в „24-те часа на Нюрбургринг”. Той е изработен от карбон, което е причина за по-ниското със 150кг. тегло и по-добрата динамика.