
Петзвезден лукс "by Vilner" в Mercedes GL
Прочети повече | Коментирай

Gentle Pagoda от Студио Vilner
Прочети повече | Коментирай
Нстоящият Mercedes C-Class мина 1 млн. продажби
От Mercedes обявиха, че от лансирането на настоящия C-Class през 2007г. до момента, вече над 1 млн. клиенти са закупили модела, като 840 000 от тях са се спрели на версията седан, а 160 000 на комбито.
Противно на очакванията, най-големият пазар на Mercedes C-Class се оказа този в САЩ, където са продадени 25% от всички автомобили. Едва след това се нарежда Германия, а на трето място е Китай, който обаче също има потенциал да задмине родината на модела.
Nissan GT-R доработен от Koenigseder
Австрийската тунинг компания Koenigseder представи нов стайлинг и перформанс пакет за Nissan GT-R, даващ по-екстравагантно излъчване и допълнителна мощ на автомобила.
Под предния капак на Nissan GT-R е модифицирано ECU-то и въздушният филтър е заменен със спортен, а изпускателната система е изцяло нова на Akrapovic. Тези промени са довели до нарастване на мощността на 3.8-литровия V6 двигател до 580к.с., при стандартни 485к.с.
Audi RS5 вдига над 300км/ч., благодарение на MTM
Ограничителят на скоростта при стандартното Audi RS5 е на 250км/ч., като немската компания предлага и опция за неговото преместване на 280км/ч. До момента обаче нямахме представа какви са реалните възможности на автомобила, но това вече не е така, за което заслугата е изцяло на MTM.
Немските тунинг специалисти вече са готови с първите си продукти за Audi RS5, сред които е и софтуерът за премахване на фабричния ограничител на скоростта. Той позволява на автомобила да разкрие пълния си потенциал, който се оказва 303км/ч., а цената му е 2 520 евро.
Mercedes S 63 AMG 2011 с новия V8 би-турбо двигател
Също като преминалия през фейслифт Mercedes CL 63 AMG, модел 2011 на S 63 AMG е оборудван с новия 5.5-литров V8 би-турбо двигател, заменящ стария 6.2-литров V8 агрегат с атмосферно пълнене.
Новият двигател при S 63 AMG е комбиниран със старт/стоп система, като по данни на Mercedes, модел 2011 на луксозния седан е с около 25% по-икономичен и 30% по-екологичен от своя предшественик. Средният разход на гориво е смъкнат с цели 3.9л./100км., до 10.5л/100км., а стойностите на отделяните CO2 емисии вече са 244гр/км.
Екстремно Camaro разполага с 1 419 коня
Бруталните тунинг изпълнения винаги привличат вниманието, поради което не можем да пропуснем да ви запознаем с екстремния Chevrolet Camaro, създаден от канадеца Серж Леже.
Автомобилът спокойно може да бъде определен като драгстер, но същевременно е напудрен с червена кожена тапицерия и висококачествена мултимедийна система Pioneer, които в комбинация с черния цвят на каросерията гарантират приковаването на всички погледи към колата.
Нов бодикит за Porsche 911 Turbo от Misha Design
Misha Design е слабо известна тунинг компания в Европа, но за сметка на това е много популярна в Лос Анджелис, сред собствениците на спортни автомобили, желаещи да им придадат по-голяма индивидуалност.
Специалистите са извършили доста промени, но само по външността на автомобила, без да засягат по никакъв начин механиката му. Като цяло Porsche 911 Turbo е придобило по-мускулест вид, характерен за американските спортни коли.
Nissan Skyline R34 GT-R Z-tune възкръсва като феникс
Nissan Skyline R34 GT-R е един от най-култовите японски автомобили за всички времена, а версията Z-tune на тунинг подразделението NISMO, произведена само в 20 екземпляра, е мечта за всеки фен на колите от Страната на изгряващото слънце, но за съжаление почти неосъществима.
Немската компания JAPO Motorsport обаче е решила да предложи уникалната възможност на 20 собственици на Nissan Skyline R34 GT-R да го превърнат в копие на версията Z-tune, срещу сумата от 89 900 евро, включваща и цялостно реставриране на автомобила с оригинални части.
Inden Design се заигра и с Mercedes SL 63 AMG
SL 63 AMG е поредният Mercedes, който минава през ръцете на немските тунери от Inden Design и излиза от тях с доста впечатляващ външен вид и малко допълнителна мощ.
Елементите от програмата на Inden Design както обикновено са с малко стряскащи цени, като базовият бодикит струва 19 000 евро. Той включва предна броня с допълнителна устна, вентилиращи отвори на предните калници, странични престилки, задна броня с интегриран дифузер и спойлер на задния капак.
Първото поколение на Volkswagen Golf получи 450к.с.
Все още много хора по цял свят притежават първото поколение на Volkswagen Golf, а то е и любимо на някои тунинг маниаци. Сред тях е и италианско момче, което е успяло да трансформира един Golf GLS от 1981г. в истински звяр.
Въпреки че няма много данни за така наречения Golf GTI-R, е известно, че вместо стандартните 70к.с., неговият двигател разполага с цели 450к.с., позволяващи му да ускорява от 0-100км/ч. само за 3 секунди.
Разрешената максимална скорост в Италия вече е 150км/ч.
Водачите на автомобили в Италия вероятно са на седмото небе от щастие, тъй като днес тяхното правителството реши да вдигне максимално допустимата скорост за движение на автомобили в страната с 30км., до 150км/ч.
Това разбира се ще важи само за магистралите, но италианските управници определено заслужават адмирации за своето решение, тъй като съвременните автомобили и мотоциклети са достатъчно сигурни и се справят безпроблемно с подобни скорости, а и пътищата в Италия са в добро състояние.