
Петзвезден лукс "by Vilner" в Mercedes GL
Прочети повече | Коментирай

Gentle Pagoda от Студио Vilner
Прочети повече | Коментирай
Женева 2010: Infiniti M35 Hybrid
Първият хибриден модел на Infiniti беше официално представен на изложението в Женева, където същевременно стана ясно, че M35 Hybrid ще се появи на европейския пазар едва след година, а не както се очакваше още тази пролет.
Луксозният седан е оборудван с бензинов 3.5-литров V6 двигател, електромотор (68к.с.) и комплект литиево-йонни батерии. Последните са ново поколение, с размера на конвенционалните, но предлагат два пъти повече мощ.
Женева 2010: Mercedes G 350 BlueTEC
От Mercedes за пореден пък доказват, че „вечният” им модел G-Class има още какво да покаже и въпреки че вече 31 години е на пазара, той не само продължава да е атрактивен, но може да бъде и природосъобразен.
На изложението в Женева немците показаха нова модификация на G-Class, получила наименованието G 350 BlueTEC, която е оборудвана с революционна технология, превръщаща я в по-екологична дори от G 350 CDI.
Женева 2010: Bertone Pandion Concept
След като миналата седмица ви показахме автомобила на Pininfarina, който е създаден по случай 100-годишнината на Alfa Romeo, сега дойде ред и на концепцията на друго популярно италианско ателие – Bertone, разработена по същия повод.
Двата автомобила бяха представени пред обществеността в Женева, като Bertone Pandion Concept предизвика истински фурор най-вече заради вратите си, които са с феноменалната дължина от 3 600мм., а в отворено положение създават впечатлението, че колата ще полети.
Въпреки че през 2008г. Toyota обнови RAV4, явно неговите продажби не вървят според очакванията, което е подтикнало японската компания да прибегне до нов фейслифт на модела.
От Toyota разпространиха първа официална снимка на обновения RAV4 още преди три седмици, но на изложението в Женева бяха разкрити всички подробности за автомобила, който е станал по-атрактивен.
Женева 2010: Fiat Punto Evo и 500C Abarth
Едно от най-горещите места на изложението в Женева е щандът на Abarth, където италианците са изложили своите версии на новия Fiat Punto Evo и кабриолета Fiat 500C.
Punto Evo Abarth е оборудван с бензинов турбодвигател 1.4 Multiair, който е с мощност 162к.с., а максималният му въртящ момент достига 250Нм. при 2 250об/мин. Автомобилът ускорява от 0-100км/ч. за 7.9сек, като същевременно средният му разход на гориво е 6.0л/100км.
Женева 2010: Subaru Impreza XV
Още преди месец от Autoweek съобщиха, че Subaru подготвя кросоувър версия на популярния си модел Impreza и ето, че японската компания представи автомобила на женевския салон.
Нареченият Impreza XV е базиран на стандартния модел, но има своите отличителни черти, сред които релси на покрива, нови радиаторна решетка, предна броня и заден спойлер, както и допълнителни предпазни елементи от всички страни на колата, включително и на арките на калниците.
След кратко отклонение, в посока новия Opel Astra, отново сме на SUV вълна, като този път проверихме възможностите на изцяло новия малък всъдеход на BMW, получил обозначението X1, който реално все още няма пряка конкуренция.
История
Женева 2010: Audi A8 Hybrid Concept
След като BMW и Mercedes въведоха хибридни версии на луксозните си модели 7-Series и S-Class, съвсем нормално е от Audi да сторят същото със своята лимузина A8, въпреки че малко закъсняват.
На провеждащото се в момента автомобилно изложение в Женева, Audi показа концептуалното A8 Hybrid, чиято серийна версия обаче ще се появи на европейския пазар едва в края на 2011г.
Женева 2010: Citroen Survolt Concept
През последните години почти не минава голямо европейско изложение, на което Citroen да не представят своя зашеметяваща концепция. Тази седмица в Женева, французите показаха така наречената Survolt, която сякаш идва от друга планета.
Автомобилът има за цел да демонстрира пред обществеността възможностите на задвижваните изцяло от електричество коли, въпреки че за момента не са оповестени никакви данни за двигателя или двигателите на концепцията.
Женева 2010: Mercedes E 300 BlueTec Hybrid
На изложението в Женева Mercedes показа първия си сериен дизелов хибрид, E 300 BlueTec Hybrid, който ще се появи на пазара в Европа през 2011г. и ще се предлага във версии седан и комби.
Автомобилът е оборудван с четирицилиндров, 2.2-литров дизелов двигател, с мощност 204к.с., и с електромотор, доставящ допълнителни 20к.с. Общата мощ на двата агрегата е 224к.с., а въртящият им момент достига 580Нм.